Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
9 серпня 2019 року у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області відбулося засідання круглого столу на тему «Обговорення аналітичного звіту, щодо результатів опитування відвідувачів судів у Полтавській області». Захід мав на меті обговорення результатів опитування відвідувачів судів у Полтавській області, яке було проведено в рамках співпраці між Радою суддів України та Програмою USAID реформування сектору юстиції «Нове правосуддя» та презентувати проекти аналітичних звітів, які містять рекомендації для покращення ситуації в судах.
Учасниками заходу були працівники системи безоплатної правової допомоги, представники органів суддівського самоврядування і судів та волонтери, що долучалися до проведення анкетувань за допомогою карток громадського звітування.
Від Київського районного суду м. Полтави участь у заході прийняли суддя Васильєва Любов Миколаївна та консультант суду Калініченко Лілія Вікторівна.
Директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Олександр Черчатий розповів учасникам про особливості реалізації у Полтавській області проекту «Моніторинг прозорості та доступності судів Полтавської, Харківської та Чернівецької областей через оцінку відвідувачами суду». Він повідомив, що з метою сприяння вирішення проблеми недовіри громадян до судової системи, у рамках співпраці між Радою суддів України та Програмою USAID реформування сектору юстиції «Нове правосуддя» протягом травня-червня на Полтавщині проводилися опитування відвідувачів суду.
Про оцінку рівня задоволеності громадян якістю окремих аспектів функціонування судів Полтавської області поінформував присутніх заступник директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Ігор Клименко.
Учасники круглого столу обговорили проблемні питання, які виникали під час як проведення анкетування, а також висловили зауваження щодо спрощення питань у картках громадського звітування задля їх сприйняття пересічними громадянами.