Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Сьогодні, 25 жовтня 2018 року, з працівниками апарату, судовим розпорядником Рудем Зауром Васильовичем, проведено навчання щодо Правил поведінки з маломобільними групами населення.
Розглянули етику спілкування з людьми з інвалідністю, а саме: толерантність, рівноправ’я, розуміння, шанобливість, сприйнятливість, також Рекомендації із супроводу та взаємодії з людиною з інвалідністю (людини з порушенням зору, або незрячої людини, осіб, які користуються кріслом колісним, осіб з порушеннями слуху, або глухої людини, особи з затримкою розумового розвитку).
В більшості випадків люди з інвалідністю не так часто звертаються до суду з різних причин: фізична неповносправність та ментальність, правовий нігілізм, зневіра у можливість вирішення проблеми через суд, архітектурні та інформаційні бар’єри тощо. Відповідно, працівники суду також мають або відсутній взагалі, або малий досвід у спілкуванні з такими людьми при наданні послуг, а подекуди і неготові до цього.
Крім того, секретар суду Андрусенко Ірина Михайлівна ознайомила працівників апарату суду з основами Жестової мови. На практиці розглянули безліч жестів, які потрібно використовувати у спілкуванні з особою, яка звернулася до суду та яка має порушення слуху, або глуха людина.
Якщо в суд звертається особа, що має інвалідність, то потрібно трактувати її в першу чергу як клієнта, який звернувся за послугою, але при цьому необхідно розуміти і володіти деякими особливостями у спілкуванні.
Належна комунікація, тобто етика спілкування, важлива під час надання допомоги будь-якому споживачу. Особливо важлива вона для певних осіб з інвалідністю, наприклад, людина з порушенням зору, слуху, мови.