Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Київський районний суд м. Полтави, за ініціативи Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області, провів анонімне анкетування між працівниками суду з питань роботи адвокатів, які здійснюють захист на представництво інтересів суб’єктів права на безоплатну правову допомогу за дорученням.
В анкетуванні прийняли участь 18 бажаючих працівників,
З них 2- суддів,
7-секретарів судового засідання
9 – працівники інших посад.
На запитання чи вчасно приходять адвокати системи БВПД на судові засідання?
12 відповіли – «так»
1 – «ні»
5 – надали відповідь про те, що адвокати «запізнюються на 10 і більше хвилин без попередження».
На запитання чи часто адвокати системи БВПД не з’являються на судові засідання без поважної причини?
1 – відповів «часто»
11 – «рідко»
6 – обрали «інша відповідь»
На запитання чи повідомляють вони належним чином про причини своєї неявки?
4 – відповіли «так»
3 – «частіше ні»
І 11 осіб обрали варіант «повідомляють, шляхом надання заяви до канцелярії суду або телефоном».
На запитання чи коректні адвокати системи БВПД у спілкуванні з працівниками апарату суду та суддями?
14 працівників відповіли - «так»
4 – обрали «інше»
Жоден працівник варіант «ні» не обрав.
На запитання чи наявні у працівників суду скарги на дії чи поведінку адвокатів системи БВПД:
Лише 1 працівник надав відповідь що «так», всі інші 17 відповіли «ні».
Загальну оцінку якості організації роботи адвоката системи БВПД з судом І інстанції , за п’ятибальною школою, було оцінено наступним чином
6 працівників - поставили оцінку «3»
7 – оцінку «4»
І 5 працівників оцінили якість організації роботи на «5».
Результати оцінення якості співробітництва адвоката системи БВПД з судом І інстанції, за п’ятибальною шкалою, має наступні показники:
5 працівників – оцінили в «3» бали
8 працівників поставили оцінку «4»
І ще 5 працівників оцінили на «5».
Таким чином, як підсумок результатів проведеного анкетування, слід відзначити, що адвокати, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, мають середні показники якості організації роботи та співробітництва із судом, взаємовідносини потребують удосконалення з метою підвищення рівня якості надання правової допомоги.