flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану розгляду звернень громадян за І-ше півріччя 2017 року

                                                                                         «ЗАТВЕРДЖУЮ»:

                                                                                                Голова Київського районного суду

                                                                                                м. Полтави

 

                                                                                                ____________ В.М. Шиян

                                                                                                «30» червня  2017 року

 

АНАЛІЗ

стану розгляду звернень громадян

за І півріччя 2017 року

 

На виконання плану роботи Київського районного суду м. Полтави на І півріччя 2017 року, мною, консультантом суду, проведено аналіз стану розгляду звернень громадян за І півріччя 2017 року.

Робота зі зверненнями громадян в суді проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 348 від 14.04.1997 року.

Протягом І півріччя 2017 року на адресу Київського районного суду м. Полтави надійшло 39 звернень, без врахування тих, що були подані на особистому прийомі голови суду.

Аналізуючи надходження до суду звернень за видами встановлено, що в 38 випадках громадяни (юридичні особи) зверталися до суду із заявами (запитами) та ще в 1  – зі скаргою.

В  більшості випадків громадяни (юридичні особи) надавали свої звернення до суду особисто, надсилали поштовим зв’язком чи електронною поштою, однак протягом аналізованого періоду мали місце випадки подання громадянами звернень, які стосуються діяльності суду, до інших інстанцій.

Вказана інформація відображена наступним чином:

Звернення надійшло з:

 

І півріччя 2016 року

Всього

із них

заяви/запити/клопотання

скарги

Місця проживання особи

(реєстрації юридичної особи)

31

30

1

Апеляційного суду Полтавської області

1

1

-

Полтавської установи виконання покарань УДПС України в Полтавській області (№ 23)

1

1

-

Електронною поштою

6

6

-

Всього:

39

38

1

Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки протягом аналізованого періоду до суду не надходило.

До суду надійшло 1 електронне звернення без зазначення прізвища, ім’я та по батькові, а також місця проживання, крім того, не  підписане автором, тобто таке, з  якого неможливо встановити заявника.

 

Аналіз розгляду заяв та скарг,

 що надійшли до суду в І півріччі 2017 року

Протягом І півріччя 2017 року до суду надійшло 38 заяв та 1 скарга.

Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо повернення помилково сплаченого судового збору - 14 заяв, надання інформації по справі, консультації, вжиття заходів для прискорення розгляду справи, призначення захисника та інше – 24 заяви.

Щодо предмету розгляду скарг, які надходили до суду протягом І півріччя 2017 року, встановлено, 1 скарга була подана на позовну заяву про стягнення заборгованості та повернення її ПОКВПТГ "Полтаватеплоенерго".

 

Аналіз строків розгляду звернень,

що надійшли до суду протягом І півріччя 2017 року

Аналізуючи строки надання відповідей на звернення громадян, які надходили до суду протягом І півріччя 2017 року, фактів порушення терміну їх розгляду не виявлено, відповіді на заяви та скаргу надавалися в межах строку, встановленого законодавством, а саме: в термін до 5 днів було розглянуто 36 звернень та 1 скарга, до 15 днів - 2 звернення.

 

 Аналіз особистого прийму громадян головою Київського районного суду

м. Полтави  протягом І півріччя 2017 року

Прийом громадян в Київському районному суді м. Полтави  здійснюється відповідно до затвердженого графіку прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату та заступником керівника апарату.

Згідно облікових даних журналу особистого прийому громадян протягом І півріччя 2017 року було розглянуто 7 звернень. Із них, головою суду було розглянуто 4 звернення, керівником апарату суду – 3 звернення.

Основними питаннями, з якими зверталися громадяни на особистий прийом до голови суду було отримання інформації щодо розгляду справи та питання організаційного характеру.

До керівника апарату суду звернулося дві особи на особистому прийомі зі скаргами на рішення суду та одна особа – зі скаргою на встановлений порядок (графік) видачі судових рішень.

За результатами особистих прийомів надавалися кваліфіковані та обґрунтовані роз’яснення чинного законодавства щодо проблемних питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях.

До заступника голови суду та заступника керівника суду громадяни на особистий прийом не звертались в  І півріччі 2017 року.

Загалом робота Київського районного суду м. Полтави за звітний період в частині розгляду звернень громадян була спрямована на забезпечення всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань.

Фактів порушень Закону України «Про звернення громадян» у звітному періоді не виявлено, всі звернення були розглянуті без порушення строків, передбачених Законом України «Про звернення громадян», а у випадку отримання заяв чи скарг з вищих інстанцій – в строки, зазначені в такому запиті.

 

Консультант суду                                                                                           Л.В. Калініченко