flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація про показники діяльності суду за 2013 рік

На виконання рішення Ради суддів загальних судів №53 від 25.06.2013 року

Київський районний суд м. Полтави  розміщує

інформацію про показники діяльності суду за 2013 рік

 

2013 рік

1

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з

попереднього періоду

910

в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 р.

1

2

Кількість справ і матеріалів, що надійшли

9138

3

Кількість розглянутих справ і матеріалів

9390

4

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період

658

в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 р.

1

5

Кількість скасованих судових рішень

90

6

Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду

11

в т. ч. визнаних обґрунтованими

0

7

Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках)

 

В період з 01 по 02 жовтня 2013 року в приміщенні Київського районного суду м. Полтави було проведено опитування громадян - відвідувачів суду щодо оцінки рівня організації його роботи шляхом анкетування.

В опитуванні взяли участь 16 відвідувачів суду. Анкета опитування відвідувачів складалася з трьох блоків запитань:

перший блок запитань стосувався загальної характеристики респондента, так за підсумками анкетування, було встановлено, що:

в опитуванні взяли участь 9 чоловіків та 7 жінок; 87, 5% респондентів мають вищу юридичну освіту; 75 % опитуваних проживають в місті Полтаві.

Другий блок запитань – стосувався саме оцінювання якості роботи суду. Відповідно до результатів опитування:

93, 7% опитуваних оцінили роботу Київського районного суду м. Полтави за п’ятибальною шкалою на «4» та «5»;

68,8% опитуваних вважають, перебування в приміщенні суду комфортним;

56,3% - вважають, що в суді достатньо зручних місць для очікування та оформлення документів;

75% - вчасно отримують повістки та повідомлення про розгляд справи;

81,2% опитуваних вважають, що працівники апарату суду при спілкуванні з відвідувачами виявили риси доброзичливості та поваги, 75% вважать, що працівники апарату суду проявляють витриманість та коректність.

Лише 18% опитуваних вважать, що приміщення суду є зручним для людей з обмеженими можливостями.

Третій блок запитань «Зміни та рекомендації».

56,2% опитуваних відчули позитивні зміни в організації роботи суду, після запровадження автоматизованої системи документообігу.

87,5% респондентів вважають, що в порівнянні з минулим роком якість роботи суду покращилась, 1 із опитуваних перебував в приміщенні суду вперше.

Відвідувачам було запропоновано перелічити які саме зміни в якості організації роботи суду вони відчули, так серед відповідей було зазначено, що зручніше стало орієнтуватися в приміщенні суду та знаходити кабінетів працівників апарату суду та суддів, працівники апарату суду оперативніше приймають документи по справам та надають копії рішень по справам, розміщено більше інформації  для громадян на інформаційних стендах та ін.