flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ стану організації роботи за зверненнями громадян за І півріччя 2015 року

                                                                                   «ЗАТВЕРДЖУЮ»:

                                                                                   В.о. голови Київського

                                                                                   районного суду м. Полтави

 

                                                                                   ____________ Н.Л. Яковенко

                                                                                   «01» липня  2015 року

 

АНАЛІЗ

стану організації роботи за зверненнями громадян

за І півріччя 2015 року

На виконання плану роботи Київського районного суду м. Полтави на І півріччя 2015 року, мною, консультантом суду, проведено аналіз стану організації роботи за зверненнями громадян за І півріччя 2015 року.

Робота зі зверненнями громадян в суді проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 348 від 14.04.1997 року.

Протягом І півріччя 2015 року до Київського районного суду м.Полтави надійшло на розгляд 37 звернень (без врахування тих, що були подані на особистому прийомі голови суду).

Аналізуючи надходження до суду звернень за видами встановлено, що в 31 випадку громадяни (юридичні особи) зверталися до суду із заявами та ще в 6  – зі скаргами.

Як передбачає Закон України «Про звернення громадян», звернення може бути надіслано  поштою  або  передано  громадянином  до  відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу.

Проведеним аналізом встановлено, що в  більшості випадків громадяни (юридичні особи) надавали свої звернення до суду особисто чи надсилали поштовим зв’язком, однак протягом аналізованого періоду мали місце випадки подання громадянами звернень, які стосуються діяльності суду, до інших інстанцій.

Вказана інформація відображена наступним чином:

Звернення надійшло з:

 

І півріччя 2015 року

Всього

Із них

заяви

скарги

Місця проживання особи

29

26

3

Адміністрації Президента України

1

-

1

Генеральної прокуратури України

1

-

1

Полтавської виправної колонії № 64

1

1

 

Полтавського слідчого ізолятора

2

1

1

Миколаївського слідчого ізолятора

1

1

-

Полтавської установи виконання покарань УДПС України в Полтавській області (№ 23)

2

2

 

Всього:

37

31

6

Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки протягом аналізованого періоду до суду не надходило.

Письмових звернень без зазначення місця проживання, не підписаних автором,  а також  таких, з  яких неможливо встановити авторство, в звітному періоді не значиться.

 

Аналіз розгляду заяв та скарг,

 що надійшли до суду в І півріччі 2015 року

Протягом І півріччя 2015 року до суду надійшло 31 заява та 6 скарг.

Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо повернення сплаченого судового збору -  9 заяв, надання копій (оригіналів) документів у справі – 9 заяв, надання інформації по справі – 6 заяв, наданні інформації щодо надходження позовної заяви – 2 заяви, щодо участі захисника у справі – 2 заяви, щодо повернення коштів – 1 заява, щодо порушення трудових прав – 1 заява, про ознайомлення з матеріалами справи – 1 заява.  

Щодо предмету розгляду скарг, які надходили до суду протягом І півріччя 2015 року, встановлено, що у  2 випадках скаржилися на дії суддів, в 1 випадку - працівників апарату суду та у 3 випадках – щодо не направлення копій судових рішень.

 

Аналіз строків розгляду звернень,

що надійшли до суду протягом І півріччя 2015 року

Аналізуючи строки надання відповідей на звернення громадян, які надходили до суду протягом І півріччя 2015 року, фактів порушення терміну їх розгляду не виявлено, відповіді на заяви та скарги надавалися в межах строку, встановленого законодавством, а саме:  в термін до 5 днів було розглянуто 19 звернень, до 15 днів -  15 звернень. Залишок звернень на кінець звітного періоду, на які ще не надано відповіді становить  3.

 

 Аналіз особистого прийму громадян головою Київського районного суду

м. Полтави  протягом І півріччя 2015 року

Прийом громадян в Київському районному суді м.Полтави  здійснюється відповідно до затвердженого графіку прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату та заступником керівника апарату.

Згідно облікових даних журналу особистого прийому громадян протягом І півріччя 2015 року було розглянуто 11 звернень. Із них, головою суду було розглянуто 10 звернень, керівником апарату суду – 1 звернення (щодо порядку подання апеляційної скарги).

Основними питаннями, з якими зверталися громадяни на особистий прийом до голови суду було отримання інформації щодо розгляду справи.

За результатами особистих прийомів надавалися кваліфіковані та обґрунтовані роз’яснення чинного законодавства щодо проблемних питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях.

Звернень громадян на прийом до заступника голови суду та заступника керівника апарату суду в  І півріччі 2015 року не було.

Загалом робота Київського районного суду м. Полтави за звітний період в частині розгляду звернень громадян була спрямована на забезпечення всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань.

Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян» у звітному періоді не виявлено, всі звернення були розглянуті без порушення строків, передбачених Законом України «Про звернення громадян», а у випадку отримання заяв чи скарг з вищих інстанцій – в строки, зазначені в такому запиті.

 

 

Консультант суду                                                                               Л.В. Калініченко