flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

АНАЛІЗ стану організації роботи за зверненнями громадян в І півріччі 2014 році

 

                                                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                                                                                  Голова Київського

                                                                                                                                                                  районного суду м. Полтави

                                                                                                                                                           ____________  В.М.Шиян

АНАЛІЗ

стану організації роботи за зверненнями громадян

в І півріччі 2014 році

На виконання плану роботи Київського районного суду м. Полтави на І півріччя 2014 року затвердженого наказом № 2 - о.д. від 09.01.2014 року,  проведено аналіз стану організації роботи за зверненнями громадян в І півріччі 2014 року.

Робота зі зверненнями громадян в суді проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 348 від 14.04.1997 року.

 Протягом І півріччя 2014 року до Київського районного суду м.Полтави надійшло на розгляд 36 звернень (без врахування тих, що були подані на особистому прийомі голови суду), проти 39 звернень  Аналізуючи надходження до суду звернень громадян за видами було встановлено, що в 29 випадках громадяни зверталися до суду із заявами та ще в 7  – зі скаргами. В І піріччі 2013 року на розгляді суду в порядку Закону України «Про звернення громадян» перебувало 22 заяви та 17 скарг.

Для зручнішого порівняння вказаних даних щодо надходження звернень громадян розглянемо наступну таблицю:Як передбачає Закон України «Про звернення громадян», звернення може бути надіслано  поштою  або  передано  громадянином  до  відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу.

Проведеним аналізом встановлено, що в  більшості випадків громадяни надавали свої звернення до суду особисто чи надсилали поштовим зв’язком, однак протягом аналізованого періоду мали місце випадки подання громадянами звернень, які стосуються діяльності суду, до інших інстанцій.

Вказана інформація, в порівнянні з показниками минулого року,  відображена наступним чином:

Звернення надійшло з:

 

За І півріччя 2013 рік

За І піріччя 2014 року

Всього

Із них

Всього

Із них

заяви

скарги

заяви

скарги

Місця проживання особи

32

21

11

34

26

7

Апеляційного суду  Полтавської області

3

1

2

1

1

-

Ради суддів загальних судів

-

-

-

-

-

-

Рада суддів України

-

-

-

-

 

 

 ТУ ДСА в Полтавській області

4

-

4

-

-

-

ВРУ(комітет з питань верховенства права та правосуддя)

-

-

-

1

1

-

Вищого  Адміністративного  Суду України

-

-

-

-

-

-

Верховний Суд України

-

-

-

-

-

-

Генеральної прокуратури України

-

-

-

-

-

-

Прокуратури  Полтавської області

-

-

-

-

-

-

Прокуратури  Київського району м.Полтави

-

-

-

-

-

-

Полтавська обласна державна адміністрація

-

-

-

-

-

-

Виконавчого  комітету  Полтавської міської ради

-

-

-

-

-

-

Кременчуцька виправна колонія УДПС в Полтавській області №69

-

-

-

-

-

-

Полтавський слідчий ізолятор

-

-

-

-

1

-

Всього:

39

22

17

36

29

7

 Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки протягом аналізованого періоду до суду не надходило.

Письмових звернень без зазначення місця проживання, не підписаних автором,  а також  таких, з  яких неможливо встановити авторство, в звітному періоді не значиться.

 Аналіз розгляду заяв та скарг,

 що надійшли до суду в першому півріччі 2014 року

 

Протягом І піріччя 2014 року до суду надійшло 29 заяв та 7 скарг.

Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо надання інформації по справі чи надання роз’яснювальної інформації – 16 заяв, надання копій документів у справі – 2 заяви. Крім того, протягом аналізованого періоду на розгляді суду перебувало ще 11 звернень, що стосувалося інших питань (про видачу довідки про помилкову сплату судового збору визнання права власності на майно, роз’яснення права оскарження постанови суду, видача виконавчого листа, диску із записом судових засідань та ін..).

 Щодо предмету розгляду скарг, які надходили до суду протягом І піріччя 2014 року, встановлено, що у  3 випадках оскаржувалися дії працівників апарату суду та у 2 – дії суддів, 1 скарга стосувалась оскарження дій працівників Київського РВ ПМУ та 1 скарга щодо неповернення коштів з депозитного рахунку суду.

 Аналізуючи повторність звернення громадян до суду з приводу одних і тих же питань встановлено, що протягом звітного періоду до суду надійшло чотири дублетні скарги.

 Аналіз строків розгляду звернень,

що надійшли до суду протягом І піріччя 2014 року

 Аналізуючи строки надання відповідей на звернення громадян, які надходили до суду протягом І піріччя 2014 року, фактів порушення терміну їх розгляду не виявлено, відповіді на заяви та скарги надавалися в межах строку, встановленого законодавством, а саме:  в термін до 5 днів було розглянуто 24 звернень та скарг, від 6 до 10 днів11 звернень та скарг та у строк до 15 днів -1 звернення. Залишок звернень на кінець звітного періоду, на які ще не надано відповіді становить  0.

  Аналіз особистого прийму громадян головою Київського районного суду

м. Полтави  протягом І піріччя 2014 року

 Прийом громадян в Київському районному суді м.Полтави  здійснюється відповідно до затвердженого графіку прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату та заступником керівника апарату.

 Згідно облікових даних журналу особистого прийому громадян протягом І піріччя 2014 року було розглянуто 7 звернень. Для порівняння згідно облікових даних журналу особистого прийому громадян за анологічний період в 2013 році було розглянуто 11 звернень.Основними питаннями, з якими зверталися громадяни на особистий прийом , було отримання інформації щодо розгляду справ.

 За результатами особистих прийомів надавалися кваліфіковані та обґрунтовані роз’яснення чинного законодавства щодо проблемних питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях.

 Звернень громадян на прийом до заступника голови суду, керівника апарату суду та заступника керівника апарату суду в  першому півріччі 2014 року не було.

 Підбиваючи підсумки проведеного аналізу хочеться відмітити позитивну  тенденцію зменшення надходжень як усних, так і письмових звернень громадян.

Як свідчить практика, впровадження в суді автоматизованої системи документообігу суду дозволяє оперативніше надавати громадянам найбільш цікаву для них інформацію, а саме щодо судді, в провадженні якого перебуває справа, відомості про надходження апеляційної скарги та щодо направлення справи до апеляційного суду, що в свою чергу дозволяє уникнути в подальшому звернення громадян з приводу вказаних питань в письмовій формі.

 Загалом робота Київського районного суду м. Полтави за звітний період в частині розгляду звернень громадян була спрямована на забезпечення всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань.

Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян» у звітному періоді не виявлено,всі звернення були розглянуті без порушення строків, передбачених Законом України «Про звернення громадян», а у випадку отримання заяв чи скарг з вищих інстанцій – в строки, зазначені в такому запиті.

 

 

 

Керівник апарату суду                                                                                                           О.М.Швидка