flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Єдиний контакт-центр судової влади

18 січня 2019, 09:20

     Державним підприємством «Інформаційні судові системи» на виконання Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про доступ до публічної інформації», Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30 із змінами, внесеними згідно з рішенням Ради суддів України від 02 березня 2018 року № 17, наказу ДСА України «Про організацію забезпечення функціонування веб-порталу «Судова влада України» від 17 липня 2014 року № 30 та з врахуванням сучасної міжнародної практики щодо запровадження інформаційних технологій в комунікації органів системи правосуддя із громадянами, забезпечено роботу єдиного контакт-центру судової влади України.

Контакт центр здійснює:

  1. Консультаційну підтримку фізичних осіб шляхом надання інформації:
  • щодо діяльності та повноважень судових установ, Державної судової адміністрації України, Верховного Суду;
  • щодо адрес та контактних телефонів судових установ та органів системи правосуддя;
  • розкладу роботи та розкладу прийому громадян;
  • про стан розгляду судових справ;
  • учасникам судового процесу про етапи руху справи (на підставі даних Єдиного Державного Реєстру судових рішень та інших офіційних даних.);
  • умов подання та реєстрації звернень і запитів до судових установ та органів системи правосуддя;
  • про умови розрахунку судового збору та можливі способи його сплати;
  • про перелік можливих державних та приватних установ, що надають правову (безкоштовну або на платній основі) допомогу в разі виникнення юридичних, питань; 
  1. Забезпечення можливості для громадян залишити своє побажання щодо покращення якості робота судових установ.
  2. Реєстрацію усних звернень громадян (за бажанням запитувача) для подальшого розгляду таких звернень відповідальними особами в судових установах, ДСА України; Верховному Суді.
  3. Дистанційну технічну та інформаційну підтримку користувачів судових систем, онлайн сервісів, електронних систем та систем самообслуговування на офіційному веб-порталі «Судова влада України».

Вказані види послуг громадяни України можуть отримати зателефонувавши за єдиним безкоштовним телефонним номером 0-800-501- 492

     Основна мета та завдання Контакт-центру - це швидке, оперативне, якісне та повне інформування громадян щодо стану та руху справ в усіх судових установах України та повна інформаційно-довідкова підтримка всіх судових установ України, ДСА України.

Переваги функціонування Контакт центру для громадян:

  • можливість отримати інформацію за єдиним та безкоштовним телефонним номером 0-800-501-492:
  • доступність та швидкість зв'язку (єдиний інформаційний центр для всіх запитів щодо діяльності судових установ);
  • отримання інформації за різними сучасними каналами спілкування (телефонний зв’язок, онлайн дзвінок з сайту, електронна пошта, онлайн допомога на веб-порталі, автоматизовані системи самообслуговування);
  • єдині стандарти обслуговування запитів та спілкування;
  • вирішення питання/запиту в максимально швидкі строки;
  • можливість надати оцінку якості обслуговування та впливу на підвищення якості роботи судових установ та їх подальший розвиток.

 Переваги функціонування Контакт центр для СУДУ: 

  • забезпечення безперервного процесу прийму та оброки вхідних викликів, запитів, що надходять до Суду;
  • зменшення навантаження на співробітників суду по прийому та обробці телефонних викликів від громадян (обробка типових та найчастіших питань здійснюється спеціалістами Контакт-центру);
  • зручний сучасний інструмент для вирішення будь-яких завдань, пов'язаних з управлінням взаєминами з громадянами (зручна та оперативна статистика, аналітика звернень, єдина база звернень, наявність записів телефонних консультацій);
  • забезпечення іміджу Суду як установи, що відкрита до громадян та використовує у своїй роботі інноваційні та сучасні технології комунікацій;
  • можливість отримувати зворотній зв'язок від громадян для підвищення якості роботи працівників Суду, організації процесу обслуговування звернень та планування розвитку установи в подальшому.