Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН –УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ СТОСОВНО ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ
КИЇВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ м. ПОЛТАВИ
Код суду 552 Дата опитування 12.03.2014 року
Всього в опитуванні взяли участь - 77 громадян
І. Характеристика респондента:
1. Вік |
18-25 років |
26-39 років |
40-59 років |
60 років і старші |
2. Стать |
Чол. |
Жін. |
|
13 |
40 |
22 |
2 |
|
39 |
39 |
2. У суді Ви представляєте |
Особисто себе (є позивачем/відповідачем/свідком/потерпілим) |
Іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом) |
Інше (вкажіть) |
|
28 |
39 |
10 (прокурор, слухач, мати неповнолітньої потерпілої, працівник ОВС) |
ІІ. Якість роботи суду:
3. Оцініть, будь-ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду (1-дуже погано, 5-відмінно):
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Важко сказати |
3 |
3 |
5 |
13 |
50 |
3 |
4. Оцініть, будь-ласка, умови перебування громадян у суді з точки зору зручності комфортності, та з урахуванням таких аспектів, як:
- достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання;
- чистота та прибраність приміщень суду;
-можливість користування туалетами,тощо.
Незадовільно |
Задовільно |
Добре |
Відмінно |
Важко сказати |
5 |
14 |
35 |
21 |
2 |
5. Оцініть, будь-ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з урахуванням таких аспектів, як:
- наявність інформаційних стендів;
- наявність зразків документів та порядку сплати судового збору;
- зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань;
- наявність інформації в інтернеті, тощо.
Незадовільно |
Задовільно |
Добре |
Відмінно |
Важко сказати |
3 |
5 |
31 |
35 |
3 |
6. Оцініть, будь-ласка,своєчасність судового розгляду з урахуванням таких аспектів, як:
- дотримання строків розгляду справ;
- вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ;
- обґрунтованість перенесення судових засідань;
-додержання графіків судових засідань,часу слухання справ, тощо.
Незадовільно |
Задовільно |
Добре |
Відмінно |
Важко сказати |
7 |
2 |
35 |
30 |
3 |
7. Оцініть, будь-ласка,виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду, враховуючи такі аспекти, як:
- старанність та сумлінність;
- бажання допомогти;
- відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду;
- форма огляду, тощо.
Незадовільно |
Задовільно |
Добре |
Відмінно |
Важко сказати |
3 |
4 |
28 |
39 |
3 |
8. На Ваш погляд, чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів суду коректно та ввічливо?
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
1 |
2 |
14 |
60 |
0 |
9. На Ваш погляд, чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо ?
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
Не беру (або ще не брав (ла)) участі в судових провадженнях |
2 |
3 |
6 |
61 |
1 |
4 |
10. Для респондентів, чиї справи вже завершено: (надали відповіді 72 громадянина)
11. На Ваш погляд, чи був суд при розгляді Вашої справи незалежним та неупередженим?
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
5 |
1 |
5 |
53 |
8 |
12. Чи ввжаєте Ви, що Вам був забеспечений справедливий судовий розгляд ?
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
6 |
0 |
10 |
50 |
6 |
13. Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь ?
Так |
Ні |
Немає відповіді |
31 |
12 |
29 |
14. Якщо рішення по справі було не на Вашу користь, то чи збираєтесь Ви оскаржувати це рішення ?
Так |
Ні |
Немає відповіді |
22 |
18 |
32 |
15. Якщо Ви вже ознайомилися з текстом рішення, будь-ласка, вкажіть, чи було рішення викладено доступною для розуміння мовою та чи є, на Вашу думку, це рішення добре обгрунтованим ?
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
Ще не ознайомився (лася) з текстом рішення |
3 |
2 |
9 |
43 |
5 |
10 |
16. Ваші побажання та пропозиції:
- завести книгу відгуків про роботу суддів, секретарів;
- узгодити роботу суду з іншими державними органами (для того щоб учасники справи не займались пошуком адвокатів та судових виконавців);
- підвищення рівня комфорту перебування людей в приміщенні суду;
- збільшення заробітної плати працівникам апарату суду, для стимулювання більшого прагнення та натхнення до роботи;
- побажання чесності, гуманності, об’єктивності;
- провести атестацію та люстрацію суддів;
- дотримання законності при винесенні рішень, вироків, неупередженість суду;
- в плані судочинства «Так тримати», в сфері забезпечення роботи суду – покращення;
- належне фінансування суду ДСА України;
- суддям з більшою увагою ставитися до людей, не принижувати їх гідність, рішення повинні бути об’єктивними, а судді неупереджені до сторін. Бажано роз’яснювати зміст рішення в цивільних справах, а суддям не відриватись від людей;
- вважаю Київський районний суд м. Полтави найкращим у м. Полтаві;
- покращити фінансування суду, для технічного оснащення залів судового засідання та достатнього забезпечення канцелярськими товарами;
- чемності та доброзичливості охороні суду;
- дотримуватись субординації та рівності учасників процесу;
- побажання ремонту приміщень та облаштування кімнат очікування;
- покращення матеріально-технічного стану;
- побажання всім працівникам мудрості, терпіння, здоров’я, любити Україну;
- побажання всім працівникам суду здоров’я, благополуччя, бути вірними Конституції України. Дякуємо за хорошу роботу;
- залишати все так, як є;
- так тримати;
- успіхів.
Керівник апарату суду О.М. Швидка