flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН –УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ СТОСОВНО ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ м. ПОЛТАВИ

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН –УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ СТОСОВНО ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ

КИЇВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ м. ПОЛТАВИ

 

Код суду 552                                                                                                      Дата опитування 12.03.2014 року

 Всього  в опитуванні взяли участь - 77 громадян

І. Характеристика респондента:

1. Вік

18-25 років

26-39 років

40-59 років

60 років і старші

2. Стать

Чол.

Жін.

 

13

40

22

2

 

39

39

 

2. У суді Ви представляєте

Особисто себе (є позивачем/відповідачем/свідком/потерпілим)

Іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом)

Інше (вкажіть)

 

28

39

10

(прокурор, слухач, мати неповнолітньої потерпілої, працівник ОВС)

 

ІІ. Якість роботи суду:

           3. Оцініть, будь-ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду (1-дуже погано, 5-відмінно):

1

2

3

4

5

Важко сказати

3

3

5

13

50

3

           4. Оцініть, будь-ласка, умови перебування громадян у суді з точки зору зручності комфортності, та з урахуванням таких аспектів, як:

 

- достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання;

- чистота та прибраність приміщень суду;

-можливість користування туалетами,тощо.

Незадовільно

Задовільно

Добре

Відмінно

Важко сказати

5

14

35

21

2

5. Оцініть, будь-ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з урахуванням таких аспектів, як:

 

- наявність інформаційних стендів;

- наявність зразків документів та порядку сплати судового збору;

- зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань;

 

 

           - наявність інформації в інтернеті, тощо.

Незадовільно

Задовільно

Добре

Відмінно

Важко сказати

3

5

31

35

3

            6. Оцініть, будь-ласка,своєчасність судового розгляду з урахуванням таких аспектів, як:

 

- дотримання строків розгляду справ;

- вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ;

- обґрунтованість перенесення судових засідань;

-додержання графіків судових засідань,часу слухання справ, тощо.

Незадовільно

Задовільно

Добре

Відмінно

Важко сказати

7

2

35

30

3

            7. Оцініть, будь-ласка,виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду, враховуючи такі аспекти, як:

 

- старанність та сумлінність;

- бажання допомогти;

- відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду;

 

            - форма огляду, тощо.

Незадовільно

Задовільно

Добре

Відмінно

Важко сказати

3

4

28

39

3

            8. На Ваш погляд, чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів суду коректно та ввічливо?

Ні

Скоріше ні

Скоріше так

Так

Важко сказати

1

2

14

60

0

           9. На Ваш погляд, чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо ?

Ні

Скоріше ні

Скоріше так

Так

Важко сказати

Не беру (або ще не брав (ла)) участі в судових провадженнях

2

3

6

61

1

4

           10. Для респондентів, чиї справи вже завершено: (надали відповіді 72 громадянина)

           11. На Ваш погляд, чи був суд при розгляді Вашої справи незалежним та неупередженим?

Ні

Скоріше ні

Скоріше так

Так

Важко сказати

5

1

5

53

8

          12. Чи ввжаєте Ви, що Вам був забеспечений справедливий судовий розгляд ?

Ні

Скоріше ні

Скоріше так

Так

Важко сказати

6

0

10

50

6

          13. Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь ?

Так

Ні

Немає відповіді

31

12

29

         14. Якщо рішення по справі було не на Вашу користь, то чи збираєтесь Ви оскаржувати  це рішення ?

Так

Ні

Немає відповіді

22

18

32

          15. Якщо Ви вже ознайомилися з текстом рішення, будь-ласка, вкажіть, чи було рішення викладено доступною для розуміння мовою та чи є, на Вашу думку, це рішення добре обгрунтованим ?

Ні

Скоріше ні

Скоріше так

Так

Важко сказати

Ще не ознайомився (лася) з текстом рішення

3

2

9

43

5

10

          16. Ваші побажання та пропозиції:

             - завести книгу відгуків про роботу суддів, секретарів;

 

 -  узгодити роботу суду з іншими державними органами (для того щоб учасники справи не займались пошуком адвокатів та судових виконавців);

 

 -     підвищення рівня комфорту перебування людей в приміщенні суду;

 

 -     збільшення заробітної плати працівникам апарату суду, для стимулювання більшого прагнення та натхнення до роботи;

 

 -     побажання чесності, гуманності, об’єктивності;

 

 -     провести атестацію та люстрацію суддів;

 

 -     дотримання законності при винесенні рішень, вироків, неупередженість суду;

 

 -     в плані судочинства «Так тримати», в сфері забезпечення роботи суду – покращення;

 

 -     належне фінансування суду ДСА України;

 

 -     суддям з більшою увагою ставитися до людей, не принижувати їх гідність, рішення повинні бути об’єктивними, а судді неупереджені до сторін. Бажано роз’яснювати зміст рішення в цивільних справах, а суддям не відриватись від людей;

 

 -    вважаю Київський районний суд м. Полтави найкращим у м. Полтаві;

 

 - покращити фінансування суду, для технічного оснащення залів судового засідання та достатнього забезпечення канцелярськими товарами;

 

 -     чемності та доброзичливості охороні суду;

 

 -     дотримуватись субординації та рівності учасників процесу;

 

 -     побажання ремонту приміщень та облаштування кімнат очікування;

 

 -     покращення матеріально-технічного стану;

 

 -     побажання всім працівникам мудрості, терпіння, здоров’я, любити Україну;

 

 -     побажання всім працівникам суду здоров’я, благополуччя, бути вірними Конституції України. Дякуємо за хорошу роботу;

 

 -     залишати все так, як є;

 

 -     так тримати;

 

 -     успіхів.

 

Керівник апарату суду                                                                        О.М. Швидка